Wie hat es euch bei uns gefallen? Wir freuen uns über viele Beiträge, Anregungen, Wünsche, …
Servus Otto, mia gäds ähnlich wia dir. I dad ma a wünschen, dass wer amoi de Website erneiert. I hob vor langer Zeit amoi in Eenhausen glebt und bin letztens durchgfohrn. Es is ma aufgfoin, dass' gar koa Wirtschaft mehr gibt. Ned amoi mehr de Pizzeria. Mei Bruada is Gastronom. I wer ean amoi frogn, ob er a Idee hod, wos ma do macha kant? Wos sogst du dazua? Servus, de Betti
Servus Otto,
mia gäds ähnlich wia dir. I dad ma a wünschen, dass wer amoi de Website erneiert. I hob vor langer Zeit amoi in Eenhausen glebt und bin letztens durchgfohrn. Es is ma aufgfoin, dass' gar koa Wirtschaft mehr gibt. Ned amoi mehr de Pizzeria. Mei Bruada is Gastronom. I wer ean amoi frogn, ob er a Idee hod, wos ma do macha kant? Wos sogst du dazua? Servus,
de Betti... Einklappen