Gästebuch

Wie hat es euch bei uns gefallen? Wir freuen uns über viele Beiträge, Anregungen, Wünsche, …

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Aus Sicherheitsgründen speichern wir die IP-Adresse 216.73.217.30.
Es könnte sein, dass Ihr Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn geprüft haben.
Wir behalten uns das Recht vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder Einträge nicht zu veröffentlichen.
Otto Kastl Otto Kastl schrieb am 14. September 2023
Servus! Heit hob i wieder amoi die Eenhausna Website aufgmacht https://www.evenhausen.de/. Es is scho interessant, dass seit 17.02.18 koi neia Eindrog mehr im Gästebuch gmacht worn is. Und mei Anmerkung vom 18.06.16 (des war vor 7 Jahr), dass des Buidl vo Eenhausn, des unda der Überschrift "Der Ort" is, driab is, hod a koin g'stört (oder es hod hoid koana glesn). I hob überhaupt den Eindruck, dass se seit langa, langa Zeit koana mehr um de Website kümmert. Des sigt ma aa am Datum vo de Beiträge, den unter "Aktuelles" drin san. Schod! Bis vielleicht irgend wann amoi wieder. Servus, da Otto
Servus! Heit hob i wieder amoi die Eenhausna Website aufgmacht https://www.evenhausen.de/. Es is scho interessant, dass seit 17.02.18 koi neia Eindrog mehr im Gästebuch gmacht worn is. Und mei Anmerkung vom 18.06.16 (des war vor 7 Jahr), dass des Buidl vo Eenhausn, des unda der Überschrift "Der Ort" is, driab is, hod a koin g'stört (oder es hod hoid koana glesn). I hob überhaupt den Eindruck, dass se seit langa, langa Zeit koana mehr um de Website kümmert. Des sigt ma aa am Datum vo de Beiträge, den unter "Aktuelles" drin san. Schod! Bis vielleicht irgend wann amoi wieder. Servus, da Otto... Einklappen
Bitte warten …